Mormenekse34 Sevilayklnc regl bekleyecgm mecbur 2 degerin idrar testinde ciktigini da duymadim hic, bilemedmki
Sevilayklnc Mormenekse34 ben çatlatma iğnesinin 14.günü 6,97 idi 2 gün sonra 25 oldu sonra 97 gibi ilerledi inşallah vardır yoksa da Rabbim en kısa zamanda nasip etsin inşallah 🥰
Nermintombas Merhaba bayanlar bende Şubat 12sinde aşılama oldum dulpaston ve folik asit kullandım bazen adet düzenim normal olmuyor ve ağrım var ne zaman test yapmalıyım☺️
vitamininannesi92 Nermintombas güzel haberler alalım inşallah hepimiz. Çatlatma iğnesinden sonra 15. Gün test yapın diyorlar genelde
whitedream Mormenekse34 yaa😔 bekle biraz daha canım bı arkadaşım adetten 2 gün önce test yaptı 2 çıktı doktor negatif dedi 10 gün sonra tekrar yaptı e tabi bu arada adet 1 hafta geçti 29000 çıktı şok olmuştu doktor da şaşırdı.bekle bakalım sende nasip
Mormenekse34 whitedream hayirlisini dileyip bekleyecgim evet, Allah buyuktr bi gun mucizesini verir insallah
Tuanaa34 Mormenekse34 canım bende 14. Günü yaptım silikti 15. Günde yıne yaptım ondan bır tık koyuydu ve pazartesı kan testı verdım 105.9 çıktı yarın tekrarlayacam doktorum ıstedı ınsallah sağlıklıdır
Tuanaa34 Mormenekse34 ben 12. Gün kan testı verdım sağlık ocagında11. Günü verdım 12. Gün testı aldığımda >2.16 çıktı yanı yükselme şansı var bır ıhtımal pazartesı kan verdım 105.9 çıktı sızde büyük veya küçük işaretı varmıydı acaba
Sibelezgi Mormenekse34 ben 12.gunde negatif 14 te pozitif cikmisti ama bekleyin bikacgun kalmis zaten insallah hamilesindir camim