Dün kontrolüm vardı hersey normal ama dün sabah ve Bu sabah sağından soluma dönemeyecek ayağa kaldırmayan vajina ağrım var artık ağlıyorum dün doktora söyledim normal demişti nst de hersey normal kızlar yaşayan var mı normal mi acı eşiği yüksek biriyim benim canım kolay kolay yanmaz ama dayanamadım bu acıya