blueberyy00 canm sen hamileymissin diye oyle koyu cikmis bende 3kere catlatma ignesi yaptirdim tecrubem var ve her defasinda 15.gunden once yapiyordum silik dahi olsa cikiyordu ama 15,16.gunlerde yok oluyordu ve adet oluyordum zaten drlarda 15.gunden once yapmamayi tavsiye ediyor. hayal kirikligi yasamasin diye soyledim ben inshallahki hamiledir