Kızlar selam 38+1 deyim. Ctesi günü planlı sezaryenin var . Ondan önce suyum gelecek diye ödüm kopuyor ( paniğim). Bi kaç gündür ara ara karnım ağrıyor. Bu gece uykudan uyandıracak kadar ağrıdı 2-3 kez kalktım agrıdan. Afedersiniz mideyi bozmuşum gibi bi ağrı. Her seferinde wcye cıkmam gerekiyormuş gibi. Ama aynı zamanda bağırsaklarımda çok çalışıyor günde 3-4 defa falan. Her karnıma ağrı girdiğinde wc ihtiyacım olmuyor ama. Doğum yaklaşma belirtisi mi bu nedir acaba ? Kasıklarım agrımıyor yalnızca karnım ağrıyor.