Gulsumanne1 merhabalar benim de rahimimde perde vardı. Hamile kalmadan once hastaneye gittim kontrol amaclı. Doktor rahminde perde var dedi. 1 yıl için de hamile kalmazsan perdenin alınması lazım dedi. Bazıları hamile kalamiyomud perdeden dolayi. Eğer hamilelik olursa da düşük riski olabilir dedi. Çok şükür 2 ay sonra hamile kaldim. Benim de kanamam oluyodu. Progeston kullandim ilk 3 ay. 3 tane de düşük önleyici igne yaptı doktorum. Çok şükür bebeğim saglikli bi şekilde doğdu . Ameliyat sırasında da perdeyi aldı doktor. Simdi 2. Bebeğime hamileyim. Korkma inşallah bisey olmaz senin bebisine de saglikli bi şekilde kucağına alirsin insallah 🤲🤲