Bosluk Normale göre çok seyrek ve yavaş hissedemiyorum çikolata yedim bol su içtim yürüdüm ama. 36 haftalik
Ozge3747 Bosluk Kaç haftalıksınız? 28 haftadan önce düzenli olmayabilir ve bazı bebekler çok fazla hareketli olmayabilir.
MeliSeliMelih Bosluk bende 29.haftadayım ama sürekli bir hareket halinde değil bebeğim bu yüzden doktora da gittim bebek gayet iyi merak etme dedi doktorum… çok sert vurmuo yumuşak geçişlerdeyiz daha 😊
Bosluk MeliSeliMelih Benim çok sert vuruyordu dün çok seyrekleşmişti endişelendim. Gece boyunca da uyanık olduğum süre zarfında hissemedim
Ozge3747 Bosluk Bebek büyüdükçe hareketleri biraz yavaşlar ya da azalır ama son Haftalar riskli olduğu için yine de tereddüte düşerseniz bir nst ye girin bence.
MeliSeliMelih MeliSeliMelih ama zaten son haftalarda bu böyle olur bebek büyüo ve yeri daraldı ama aklınızda kalmasın doktorunuza başvurun…