Merhabalar. Size bir sorum olacak kızlar evde düşük yapanlar büyük parça (kese) hemen mi düşüyor yoksa akşam aldın hapı ertesi gün mü düşüyor??. Ben akşam aldım, sabah yoğun kanama ama hala büyük parça düşmedi sadece çok küçük parçalar geldi inşallah gün içinde düşer 🤲 Bilgisi olan yazabilir mi rica etsem 😥