Yoncaglseven Bugün kontrole gideceğim bana dua eder misiniz ? Dış gebelik vs olmasin evladımız saglikli olsun inşallah:( İlk hamileliğim cuma öğrendim.
Dilanbozkurt Yoncaglseven günaydın canım. Rabbim hayırlı haberler almayı nasip etsin. Hadi bismillah❤️
minikcivcivim Yoncaglseven günaydın canim 🌸hayırlı günlerin olsun inşallah 🙏bebeğini sağlıkla görürsün inşallah canim ❤🤲🤲
Aslihanilhan Yoncaglseven insan hep herşeyin en kötüsünü düşünüyo ya bende öyleydim merak etme en güzel haberleri alcaksın inşallah :)
Alyamm_ Yoncaglseven Tünaydın ☺️ inşallah sağlıklı gebeliktir. Rabbjm sag salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻💕
Zeyfem Rabbim hayırlısını versin kardeşim inşallah herşey yolundadır Allah sağlıkla kucağına almayı da nasip etsin 😍🤗
balperisi_71 minikcivcivim günaydın kuzum mesajlaasma kapalı aradım bulamadim seni simdi son seylere baktim buldum napiyosun nasılsın
minikcivcivim balperisi_71 iyiym canim ya evet kapalı olduğundan bulamıyoruz artık kusura bakma canim❤ ikizim ne yapayım uzanıyorum valla 🙈 Postlarda gördün herhalde teyze oluyorsun balim🙏🤲🌸 darısı sana olur inşallah rabbim isteyenlere nasip etsin 🌸
balperisi_71 minikcivcivim çok çok sevindimmm ❤️🙈 Allah’ım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah banada dua et canım benim ❤️🥰 içime kız doğdu direk aklıma bu geldi🥰❤️🎉 çok mutlu oldum cokkkkkkk
minikcivcivim balperisi_71 oy seni yerimmm canim benim 🌸❤allah razı olsun bebegimmm❤❤ Ederim tabi ki canim aklımdasın inanki 🤲 Hayırlısı ile kiz da erkek de fark etmez inşallah sağlıklı olsun da teyzesi ❤🙈🥰🥰 sen ne yapıyorsun ne durumdasın Canım yumurta takibi yapıyor musun ?
minikcivcivim balperisi_71 sagol balim benimmm allah razı olsun çiçeğim 🤲❤darısı sana inşallah rabbim sana da en kısa zaman da nasip etsin çiçeğim ❤🤲🤲🙏
balperisi_71 minikcivcivim bu ay hsgcekildim canım rahimde yapışıklıklar çıktı maalesef tekrar hsg yada histereskopi dediler bende düşünme aşamasındayım hsg ağır geçtiği için biraz dinleniyorum 😔bende umut pek yok aslında
minikcivcivim balperisi_71 öyle deme canim yine cekilmen gerekse bence çekil canim 🙏 narkozlu cekilsen bu defa olmaz mı canim? Bak asla umutsuzluğa kapılma asla dua et bol bol dua meryem süresi oku inan çok iyi geliyor 🙏🙏🌸
balperisi_71 minikcivcivim ufacik bir işlem için narkoz almayayim demistim ama ilac hiç rahme gitmedi basınçla vs cok uğraştılar canım ziyadesiyle yandı. Bakalim kuzum adeti bekliyorum adet olunca başka doktorada gozukecegim. Sen klomenle mi kaldın ne yaptın 🥰
minikcivcivim balperisi_71 yapma ya canim keşke narkoz alsaydin belki açabilirlerdi şimdi dayanamadım diye belki yarışa kesmiş olabilirler canim bence bir daha narkoz al 🙏🤲
minikcivcivim balperisi_71 biraz🙈 yani şöyle aslında biz daha bebek olduğuna bile inanamıyoruz 😅hala yapma ya nasıl oldu . Erken değil mi testde çıkması için gibi gibi sorular soruyoruz 😅insan ilk alışamıyor yani şaşkınlık çok fazla.. Hiç üzülme sana tek tavsiyem bu olur içini ferah tut mutlaka. Dediklerimi yap ac meryem süresi oku Allaha dua et. Ben artık en son adak bile adadım düşün yani. Cicekler ektim onlara dua ettim 🙏 umudumdan vazgeçmedim.
balperisi_71 minikcivcivim inşallah canım klomene mi devam ettin femaraya mi çatlatma igmesi felan anlat 🤠
minikcivcivim balperisi_71 ikisi de değil balim 😅 Letrasan kullandım doktorum onları tavsiye etmedi. Letrasan artı myo fol folik asit kullandım 12.ci gün 1 tane yumurtam oldu canim 14.çü gün de catlatma iğnesi yaptırdım aynı gün gun de 2 tane duphaston kullanmaya başladım 5 gun 10 gun sürdü duphaston düşük tehlikesi yaratmasin bebek olursa kolayca tutunsun diye 🙏çok şükür iğneyi olduğum gün yumurtam çatladı ve 15.ci gün jet olarak testde pozitif çıktı 18 şubat günü de kanda öğrendim canim bugün de kontrolüm var 🙏❤