Fy9388 Camasırımda çok çok az pembe kan gördüm . Bebeği dinledim hareket ediyo panik yapmalimiyim suan bilemedim😔
zerdali__ kanin kaynagini bilmiyorsaniz bir acilr gidin gorunun.Yani bazen comelme pozisyonunda afesersiniz tuvalet soeunu yasayanlar makatindan kanama olabiliyor o sebeple dedim,korkma sakin ol,ama bir doktora gorun kardes
Fy9388 zerdali__ birde bi sorun görmezse ultrasonla alttan muayene etmez degilmi bu haftada müsait degilim
Madinanin-Annesi Fy9388 eyer kansa altdan muayine edecek ona gore hazirlan.Korkma altdan muaine sana hic bir sey yapmaz.Nede bebege
Ysn Meltemkol kim diyor sakıncalı diye ya kulaktan duyma şeylerle strese sokmayın kendinizi oğlumda ilk haftadan doguma kadar spekulum ile muayene oldum doktor boyle bir risk olsa niye yapsin sana kasti mi var
Meltemkol Ysn ters ters konuşmanıza gerek yok ben 38 de çatı muayenesi oldum doktor kendi dedi erken yapmıyoruz dogumu tetikliyor diye
Meltemkol _Ftma_ doğrudur canım bende kendi doktorumun dedigini diyorum gerek kalmadı hiç sıkıntı yaşamadım o yüzden çatı da baktı öyle dedi ilk gebeligim bildiğim bu 😊
Sedax Fy9388 bende açıklık falan göremedi. Ama nst de rahimde düzenli kasılmalar başlamış. Erken doğum riskiniz var. 2 tane ciğer geliştirici iğne vuruldum. 1 haftadır da fitil kullanıyorum. Kasılmaları durdurmak için. Ama doktor 34 haftalıkken gelse de Bi sıkıntı olmaz dedi. Ama yinede durması için dua ediyorum