19.02.2021 cuma gününe sabah 9 da sezaryen için randevu almıştık. Sabah hazırlığımızı yapıp hastaneye gittik, tabiki gece heyecandan hiç uyuyamamıştım. 11 gibi doğuma girdim belden anestezim yapıldı, inanın elime açılan damar yolu daha çok ağrıdı yani sinek ısırığı bile fazla kalıyo yanında. Hemen uyuşma başlıyo bi sıcaklık karıncalanma oluyo sonra uzandım ve doğum başladı çok heyecanlıydım yanımda arkadaşımda girmişti doğumuma ve elimi hiç bırakmadı. Ben çok korkuyordum bebeğim doğduktan sonra bana uyku hali vermişler ve ben odama girdiğim anda uyandım. Bebeğim 11:28 de doğmuştu bende 12 gibi odaya gelmişim. İlk uyandığımda ağrım vardı ama serum takılmış zaten ağrı kesicide varmış içinde o rahatlattı zaten bacaklardaki uyuşukluk geçmediği için ağrınızı hissetmiyosunuz, 4-6 saat arası anca geçiyo. Bebeğimi e bebekten aldığım ince silikon göğüs ucu takarak emzirmeye çalıştım tabini süt gelmiyo veya çok minik geliyo biz biraz mama vermeye çalıştık aç kalmaması için. İlk yürüme zordu ama yürüdükçe ağrım kalmadı. Ben ayağa kalmaya başladığımdan beri sürekli yürüdüm. Evde bile hep hareket etmeye çalışıyorum. Uzanıp uyumuyorum. Yatarak iyileşemezsiniz. Ertesi gün tuvalete çıktıktan sonra taburcu olduk. Bebeğimi elimden geldiğinde sadece emziriyorum. Şuan meleğim uyuyo bende uyumaya geçiyorum😇