B0220 Merhaba güzel anneler ben kırk gün önce normal doğum yaptım basur vardı zaten doğumdan sonra azdı duphalac şurup önerenler oldu aranızda emzirme döneminde bu şurubu kullanan oldu mu bebeğe sancı yapar mı yada zarar verir mi 🤔
ysfali06 B0220 onu bebekler de kullanabiliyor yeğenime veriyorduk doktoru söyledi tabi kafamıza göre değil. O yüzden emziren annelerinde kullanabileceğini düşünüyorum ama siz yine de Bi doktora danışın
Bsmlh B0220 gebelıkte kullandım ben canım zararsız bır ilaç prospektüsünde dr sorulmalı dıyor ama doktorunuz vatsap varsa sorun mutlaka