Ahsennurrrr Son iki aydır bı düzene giriyor ve gene bozuldu uyku düzenim uyuyamıyorum zombi oldum resmen 😩 tam uykuya dalicam oğlum uyanicak 32+6 haftalığim doğuma da heralde uykusuz gidicem ya
Melike054 Ahsennurrrr bizdede uyku yok 7. Aydan beri 39+0 Allahım yardımcımız olsun inşallah hepimizin
aannepandaa Ahsennurrrr saat 2 de bir uyandım hala bekliyorum uyuyacağım. Hadi biz uyandık diyelim bu minnoşlr niye uyanık.. 🤦🤦
Ahsennurrrr Hanz ya bende ağrı sızı olmasada uyiyamiyorum değişik bişi ya bedenim uyku istiyor beynim uyumuyor sanki
Ahsennurrrr aannepandaa ahh nerde adamın kahvaltısını hazırladım ise yollucam 😂 ben uyurum oğlum uyanır kesin
Nefeshangul Ahsennurrrr hiç yabancı gelmedi nedense bende öyleyim bak saat gecenin 4′u uyandım hala ayaktaym gün böylede biter
Aysenur96 Ahsennurrrr bende uyuyamıyorum yatınca daralıyorum 2 saat uyumuşum oturdum tv ızlıyorum oturduğum yerde uyuyorum sabah sersem oluyorum Allah yardımcımız olsun uykusuzlukta zor oluyor 36 haftalığıyım
Anne-g Aysenur96 kac haftadan beri böylesiniz? Ne güzel 36 olmuşsunuz artık, bitmiş sayılır. Ben 31 deyim, ne yapacağımı şaşırdım, tek yastıkla yatarsam nefes alamıyorum, buhran basıyor, çift ya da daha fazlasında da alışkın değilim, ne yapacz böyle ya
Azrabuglem16 Bende aynı sorun 😏🙄12.de yattım ama 4.30 da kalktım nefes darlığı boğaz da kuruluk saat 5 buçuk oldu ama yok uyku felan 🤲🤲Allahım sen bize kolaylık vermeyi nasip et bizim bu zor zamanlarımızda yar ve yardımcınız olmayı sağlıklı sıhhatli kucağımiza bi avazda almayı nasip et Amimn
SedaMurcak Azrabuglem16 bende 12′de uyudum 5′de uyandım ama huzursuz bacak sendromu var bide nefes alamıyorum artık eskisi gibi. Nasıl geçecek bu günler. 36 haftalığım. Zaman çabuk geçsin istiyorum sadece 🙁🤲❤️
Azrabuglem16 SedaMurcak evet Allah kolaylık versin canım artık kendimizi ya el işi oyalanacak yada kitap ben ikisinden birini yapmayı 🤔🤔düşünüyorum