Benim gibi gaz sıkışması yaşayanlar varmı iyi gelmesi için neler yapıyorsunuz? Çok kötü iki gündür karnım. Korkumdan dokdora gittim herşey allahıma şükürler olsun yolunda dedi gaz olduğunu üşütmemem gerektiğini söyledi ama bütün gün bir türlü geçmiyo çok can sıkıcı