MeralOzsen Yarım saat önce aniden sağ tarafımdaki belime ağrı girdi panik yaptım ve midem bulandı ve geçti şimdi tekrar aynı şey oldu ilk gebeliğim 35. Haftaya giriyoruz acaba neden böyle oldu 😔
Serpil-3 MeralOzsen ne sıklıkla geliyor ağrılar takip et eğer devam ederse ve sıklaşırsa hemen hastaneye git geçmiş olsun
Aysenur765 MeralOzsen 34+1 şuan aynı agrılar bende de var uyuyamadım resmen düzensiz yarın kontrolüm var bakalım hayırlısıyla
Ahsennurrrr MeralOzsen son zamanlar yalancı kasılmalar dan sebepde olabilir benimde gece uykumdan ağrı ile uyandigim bacak krampim var ne yazıkki
Drnzgn MeralOzsen panik yapma regl sancısı gibi bana da giriyor iki haftadır bende 36 haftadayim bu haftalarda gayet normalmis
MeralOzsen Sadece sağ tarafımdaki belim ağrıyor sanırım 15-20 dk bir oluyor çok şiddetli değil ama bir ağrı giriyor 2 dk kadar sürüyor sonra hafifliyor nerdeyse 1 saat önce başladı ilginiz için teşekkür ederim geçmezse gideceğim
Zeynepelf MeralOzsen merhaba bana sürekli oluyor 28. Haftadan beri uşüttüğümde ayakta kaldıgımda sancıdan yürüyemiyorum. Bende korkmuştum ilk başta ama doktor gaz sancısı demişti. Bide idrar yolu enfeksiyonu var bende o hepten kötü yapıyor sizde de olabilir
MeralOzsen Zeynepelf geçmiş olsun canım sabah 7 ye kadar sızlandım ya şükür şimdi iyiyim doktorumla konuşacağım teşekkür ederim 😍
MeralOzsen Ahsennurrrr insan panik yapıyor ya son haftalara yaklaşınca zaten ben 2 aydan fazla uyuyamıyorum huzursuz bacak sendromu var ve oturarak uzanıyorum sabahlıyorum resmen belki günde 3 saatlik uyku ile duruyorum geçmiş olsun canım 😍
Ahsennurrrr MeralOzsen ay sende bendensin uyku diye bişi kalmqdi sabah 6 buçukta yatağa girdim yedi he doğru anca dalmisimdir zar zor 10 da oğlum uyandı ve kalktım 😩
MeralOzsen Ahsennurrrr 😂😂😂 evet ya napaşım buna da şükür uzanarak uyumaya öyle hasretim ki anlatamam 😔 hep oturarak uyuyorum 😂 aynen valla 6:30 sonra anca uykuya dalıyorum bölük pörçük uyumaya çalışıyorum Rabbim yardımcınız olsun inş ☺️
MeralOzsen Aysenur765 doktorunuz erken doğum belirtisi mi olduğunu söyledi benim doktorumu aradım doğum hazırlık ağrıları korkma normal dedi hayırlı zamanda sağlıkla gelsin yavrularımız inş
MeralOzsen Aysenur765 geçmiş olsun canım ya benim de dün gece tekrar oldu ağrım şükür kısa sürdü dedim bugün ağrıdan sabahlıcsm galiba çok şükür ağrımadı sonrasında uyukalmışım 😂 sona yaklaşınca ne zormuş ya hem bedenen hem ruhen Rabbim güç kuvvet ve afiyet versin inş biz hamişlere 🥰🎈