Kızlar dün doktora gitmiştim nst de az sancım vardı 39+2 oldum bugün doktor muane etti alttan ama canimi çıkardı resmen Zaten muane olduktan sonra akıntım hiç kesilmedi sancım da arttı ve suan nişanım geldi heralde uykumdan uyandım hemen baktım ki çok az bilseydi ve sancım başladı dua edin nolur hayırlısıyla kızımı kucağıma alıyım rabbim kolay Doğum nasip etsin