nazliakdag35 ben kulak burun boğaza gittim burun içi etlerimizde şişme oluyor öst. Hormonundan dolayı, herkeste olmuyor tabi, bebe vicksi al dedi bana burnunun kenarına azıcık sür ama içine değil dedi, bide bi sprey verdi 1 hafta düzenli kullan sonra ihtiyaç duyarsan arada kullanırsın dedi, ben bikaç aydır baya rahatım.