Ly020818 32 hafta gebeyim iki gün önce ciğer geliştirici iğneler yapıldı iki doz bebek hareketi yavaşladı benim durumumda olup sonradan hareketlerini hisseden annelerimiz var mi
Bsraao Ly020818 canım benim Allah bebegini sağa salim eline almayı nasip etsin. Ben bu konuda birşey bilmiyorum ama doktoruna sorsan daha iyi olur bence .
Miracefem Ly020818 merhaba bende 31. Haftamda erken doğum riskinden 3 gün hastane yattım. 2 doz Ciğer geliştirici iğne vuruldu her ihtimale karsi. Sıkıntı yapacağınız bir durum yok bence içiniz rahat olsun. Şuan 34 haftaligim çok şükür hareketleri de gayet yerinde düzene girer bence yine de doktorunuza danışın tabi
Selma23 Ly020818 çok geçmiş olsun evet bende 34. Haftamda vuruldum 4 gün hastanede yattım dediginiz gibi neredeyse 2 gün bebegimin hareketlerini çok az hissettim böyle oldukça rica ettim nst ye bagladılar yada kalp atışını dinlettiler sizin de aklınız da olsun doktorunuza mutlaka sorun ama olur mu
MuazzezNaz frauz 48saatte toparlıyormuş doktor öyle dedi canım yani 24saatte toparlanmasa bile çok telaşlanmayın bir gün daha verin die söylemek istedim
busra9812 Ben de 28.haftadayım bana da dün 2 doz vuruldu.Ben de de var benzer durum.Rabbim hepimiizn yardımcısı olsun.Dualarda birbirimizi de unutmayalım inşallah
Ly020818 busra9812 inşallah rabbim zamanında sağlıkla getirtsin dünyaya inşallah Allah razı olsun bin kere
Bsmlh busra9812 bende 28 haftadayım haftaya Çarşamba vurulacak ipne korkmalımıyın çok endişe sardı beni erken dogum riskim su azlığı ve bebekte direnç sizin neydi
Zeynep0606 Bsmlh korkulacak bir durum yok bebrgin sagligi icin vulman gerekiyorsa vurulacaksin cnm bende vurulmustum hic sorun olmadi bebek haraketlerinde ama ben erken dogum da yaptim zatem ayni zamnda
busra9812 Bsmlh bende de su azlığı varmış aslında düzenli olarak 3lt içiyorum ona rağmen olmuş bi de çocuğun karın çevresi biraz geri kalmış kilo alımı çok yavaşlamış onun için dün apar topar yatırdılar ciğer geliştirici vurdular aspirin verdiler ben de çok korkuyorum ama korkmak bebeklerimize iyi gelmiyo bol bol dua edelim bebeklerimize konuşalım birbirimize de dua edelim inşallah
Ly020818 Bsmlh benim sadece baş donmesi ile acile geldim nst bağlandım ufak bir sancin var yatış verelim dediler erken haftasin ne olur ne olmaz diye yattım şuan dört gün oldu hâlâ bekliyorum bebeğimin hareketleri düzene girmesi icin
Bsmlh busra9812 inşallah canım bende gerileme henüz başlamamış aöa bu dirençle başlar dedi bende suyu çok içerim o halde azaldı anlamadım 4,5 lt daha nasıl fazlalaşır🥺 nasıl arttırırırm su içmemi bilmiyorum 4,5 hergün içiyorum ama
busra9812 Bsmlh ben havuç suyu içmeyi düşünüyodum arttırdığını okumuştum doktorum hergün havuç suyunun şekeri çok yükselteceğini söyledi arada sırada iç ama çoğunlukla posalı olarak ye dedi bi de ayvayı çok duydum bana aspirin başladı o da fayda eder mi bilmiyorum
Bsmlh busra9812 aspirin basından beri içiyorum ben 5 haftada başladık havuc suyu benımkı bılımsel asla kanıtı yok sekerı yükseltır daha fazla sorun olur dedi öğlen 1 adet çiğ ortaboy diyetisyenim le konuşarak basladım bakalım armut devecı olan çok iyi ama yaramayana yaramıyor🙈
busra9812 Bsmlh evet gebelik çok kişiye özgü.Bol bol protein almamız gerekiyor.İnşallah bu durumlarda geçicidir.Benim gelişimim hep haftaya uyumlu gidiyodu suyum da iyiydi bi andan böyle bişey çıktı 2 hafta içinde suyu da azalmış gelişmesi de yavaşlamış
Bsmlh busra9812 benımde önde gidiyordu hatta perinatoloji detaylımda çok iyiydi 20+6 cekıldı sonra 3 hafta geçti kendı dr gittimki bebek haftasıyla uyuma inmiş bekliyordum dedi hani inmesini genelde kapatır bebekler bu haftalarda derken rahım ağzı ölçtü sorun yok hemen suyuna bakalım dedı baktıkkı sınır 1 H sonra azalma basladı derken devam ediyor allahım yardımcımız olsun gerileme dirençte maalesef oluyor bunu ılk bebegımde yaşamıştım ben😔 diyet listem protein ağırlıklı benım ama bakalım