2_pamukannesii Selam canım ,benim ilk doğumum da zor oldu ve 9 tane dikişim vardı,ama ikinci doğumumda hiç dikişim olmadı burdada bebeyin kilosu çok önemli,bende korkuyordum dikişlerim patlar diye ama hiç bir şey olmadı,egerki bebeğinizin kilosu uygunsa 4 kilo ve üzeri deyilse hiç bir şey olmaz korkmayın…..