Lizzz Şu an 10. Haftadayım folik asit olarak ossende metil folat iyot kullanıyorum bitti değiştirmeyi düşünüyorum acaba bir sorun olur mu ? Gebeliğinde Folik asiti değiştiren oldumu?
cilekreceli Lizzz doktora sormadan böyle bişey yapma bence kan tahlillerine bakarak söylüyor hangi folik asiti kullanman gerektiğini çünkü
eerem Lizzz folbiol eczacım ve doktorumun önerisi siz de doktorunuza sorabilirsiniz mg ları önemli folik asitlerin
Gulyuksel55 Ben folita kullandım 3.aydan sonra bıraktırdı vitamin verdi decavit diye onun içinde de folik asit var daha sonra omegaya başlayacağız dedi ama doktoruna sor mutlaka
[silindi] Lizzz doktorun ne verdiyse odur bence bana diofol verdi onu içtim zaten 12 haftada kesiyor folik asiti omega 3e ve dvite başlıyorsunuz