Irmakayla Kızlar 15. Haftamdaym bugün bi öksürdüm göbegimin deliğine bir acı geldi ki simdiye kadar gecmedi zorla hareket ediyorum cok acıyor geçici bir durum mu yarın doktora gideyim mi
058elf Irmakayla 30. haftamızdayız hala acıyo göbeğimin deliği öksürürken, hapşırırken 🤦🏻♀️ Hangi hafta başladı hatırlamıyorum ama bayadır acıyo
Yumurcakk Irmakayla peki böyle o göbek cevresi bi ufak kramp gibimi ? Bnde gecen carsıdaydım eğildim cok kötü batti cıkmadı bayaga bi hareketlerıne dıkkat et canım anı olmasın
058elf Irmakayla normaldir bence acıması canım yani dediğim gibi kaç aydır çekiyorum göbek deliği acısını şükür bebek iyi sadece bana ağrısı oluyo