Ben de 22+5 haftalığım ama alttan bakmakta bir acı veya sakınca yok benimde cinsiyeti öyle öğrenildi hatta rahimde kısalık var 3 haftada bir gidiyorum doktorA 2 gidişimden birinde alttan bakıyor muaynemi öyle oluyorum oradan ölçüm yapıyor . Ön yargılı olmayın. Cinsiyetini asla öğrenemeyecektim zaten öyle bakılmasa sürekli sırtı dönük ya da bacak bacak üstüne atmış buluyoruz oğluşumu☺️