Kızlar ben her emzirdikten sonra ağzı pamucuk olmasın die "“BİR ÇAY KAŞIĞI”" kadar kaynatılmış ılıtılmış su verilebilir diye biliyorum ama sizin bu konuda fikriniz nedir? Bir de doğumdan sonra sütünüz gelsede ilk bi kaç gün mama takviyesi yaptınız mı ? ( Biberonla, şırıngayla ya da eds yöntemiyle? ) Bebek aç kalırsa sarılık oluyor malum bunu önlemek için. Ben bunları doğumdan hemen sonra çocuk doktoruna da danışıcam ama sizinde tecrübelerinizi merak ettim.