Bende 38inci haftamdayim daha cumartesi gittim herşey normal gidiyo 2850gr bebiş çatı muayenesi olmadım biseyde demedi doktor tekrar cumartesi kontrol var Martin 10una gun verdi ama heran da gelebilir kız bebek sonuçta ara ara sancı oluyo sadece oda 2 sn kadar suruyo geciyo bel ağrısı çok var geceleri uyku yok. Herşey hazır hastane çantası temizlik falan bekliyoruz bakalım Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin..🤗🙏