EdanrAy doktoruma baştan gidip tüp bebek dedğimde nornal doğum düşünme demişti olmaz sezeryan olacak kesinlikle bendr normal olursa istediğimi söylemiştim olmaz demişti.. sonrasında beni takip ettikce ve biz birbizimize alıştıkça en son gittiğimde aslında normal doğumuda düşünebileceğimizi söyledi.. hersey çok normal gidiyor hic kanama vs olmadı şükür tüp bebek gibi değildi yani bundan sanırım.. genellikle tüp bebek anneleri çok aşırı pimpirikli olduğundan sezeryan öneriyorlarmıski zTen coğunluguda öyle istiyormus.. bu aşamaya gelene kadar cok fazla sıkıntı yaşadığımızdan daha kolay bir dogum vs diye doktorlar öneriyormus bularıda baska doktordan duydum.. şimdi bakalım bizde bebek nasıl gelmeyi isterse ona göre hareket edeceğiz :) nasıl geleceğine kendi karar verecek😊