2yavruuannesi Benım kasıklarımda hep batma var. Hele o gün evi silip süpürdüysem oturamıyorum yatamıyorum. Daha smdıden boyleysek allah güç kuvvt versın bıze 🙏
Zehra-33- gmzns internette araştırdım bu haftalarda normalmiş kasıktaki batma vs. Özellikle 17. 18. Haftalarda diyor
Sule00 Haftalığım benimde sol tarafımda kasığımda çok ağrı oluyor haraket edemiyorum bazen eğilip kalkarken ağrıyor pazartesi dr soracağım bilmiyorum 🤷🏼♀️