NebahatBoncuk Merhaba haninlar 26 haftaya girdik şükür oģluşumla . Fakat bugun brl ahrisi yasiyorum hemde baya yogun uzanmaklada dinmiyor. Neden acaba. Biraz yoruldum ondanmi ki
Buketkucuk NebahatBoncuk yorulduğunuz için olabilir belinize yastık desteği koyarak uzanın, ılık duş alın ya da belinize masaj yaptırın belki faydası dokunur 🌸
Busraticer Valla canım bel agrısı normal dıyor benım dr um bende bide bel fitigi var dedigin gibi bi agridi mi ne yatmak ne oturmak ıyı geliyor ayaklarını uzat ve agrın geldı mı uyumaya calıs ben o sekılde gecırıyom agri kesıcı almamak için