Bende 25+2yim, bende de mide yanması cok oluyor ılık sütle geçiştirmeye çalışıyorum. Decavit magnezyum kalsiyum demir ilaçlarını ihmal etmiyorum. Yürüyüş elimden geldiğince yapıyorum ve en önemlisi pozitif düşünüyorum
Negatif hic bir şeye özellikle hamilelik döneminde olduğum için hayatımda yer vermiyorum :)
Alınacak listesi yapmıştım. Oto koltuğu, sampuan, vücut nemlendiricisi, ateş ölçer, bebek deterjanı bunlar kaldı. Diğerlerini tamamladık cok şükür :) aylik sistemle çalıştığı icin eşim bir anda almaktansa ay ay maaş aldıkça almak daha mantıklı geldi. Kalanları da sonraki aylarda alacağız.