Kayısı yedim, hoşaf içtim, lifli gıdalar yedim, üstüne dubhalac kullandım banamısın demiyo hayır içimde kalsa tamam dicem ses çıkarmıcam ama çıkmakta ısrarcı ve afedersiniz sıkışıp kalıyor ne ileri ne geri çıkıyor mecbur ıkınmam gerekiyor.Önceden dubhalac işe yarıyordu artik oda yaramıyor. Bu konuda çok başlık açtım ama fayda bulamadım