mvdlrnr merhaba canım bende 12+4 haftalık gebeyim iki diş dolgu yaptırdım yemek yiyip su içemiyodum o derece ağrılıydı şimdi dolgu yapılan dişin biri daha beter oldu kilo verdim resmen açlıktan.tekrar gittim aynı doktora dediki bekle geçmezse kanal tedavisi yapalım.gebelikte kanal olurmu birde ya iltihaplıysa filmde çekilemiyor nasıl anlaşılacak iltihap varmı yokmu çok korkuyorummm :(