Nupeell
Kullanışlı olup olmamasını bilemiyorum, kullanıp memnun kalan çok kişi duyuyorum. Size faydalı olup olmayacağını bilemem, sadece kendi deneyimimi söylüyorum ☺️Ben sepet beşik almıştım, hep onun içine yan yatırırdım, gündüz uyuduğu zamanlarda da salonda yanımda babynest içine yatırırdım. Birkaç kez reflü yatağına yatırdım, sağı solu destekli olması çok iyi çünkü, bebek döndü mü vs evhamın olmuyor ama benim oğlum nedense hep kayıyordu ordan aşağı doğru 😂 Bir de benim bebeğim hiç kusmadı, reflüsü olmadı ama olanlarda sanırım çok işe yarıyor. Biz doğmadan önce almıştık ama keşke zamanla ihtiyacımız olursa alsaydık keşke dedik ama bilemezdik tabi 🤷🏼♀️ Yani kolay bulunup alınabilecek bir şey, hemen almanız gerekmiyor diye düşünüyorum, ama alıp kullanmasanız da bir zararı yok 😃