Ben gidiyorum canım. Emel hanım çok ıyiymis izindeydi henüz yeni geldi o gelene kadar süreyya dilek hanıma gidiyorum ama memnun değilim hiç. Emel hanıma alacağım birde ona bakacağım. Memnunlarmış gayet gidenler. Muayene ücreti 100 tl. Devlet e gitmek istersen de şehir hastanesi sefa arlier e gitmeni tavsiye ederim. Hayırlısı olsun hakkında