Asya_2402 canım bu durumdan dolayı bı sıkınti yaşamadım sadece hamileliğimin son 3 ayı sıkıntili gecti riskli ve kanamalı doğumdan sonra doktor bebeğin eşini kaldırdığında altından kan pıhtılari doluydu avuç avuc aldık dedi zaten ben o pıhtılari evde düşürmeye başlamıştım bide doktor ikinciye hamile kalmayı dusundugunde yine bana geliceksin dedi çünkü ikinciye olma ihtimali çok yüksekmiş