Kimkibu tabiki canım o asidik ne yapar çocugun midesine. Şimdi baktım ama haberi bulamadım yabancı bir haber sitesinde görmüştüm haberi. Anne bebegine dogdugu andan itibaren su meyve suyu falan çay kaşığıyla veriyor bir süre. Çocugu sonra yoğun bakıma almışlar yedirdiklerinden dolayı midesi ve bagırsakları zarar görmüş sonra vefat etmiş. 1 yıl olmamıştır belki görmüşsünüzdür. Akıl mantık işi degil. Gerçi 1 ay önce dogum yaptım. 3.bebegim zaten diger çocuklardan takibini yapan bir çocuk doktorumuz var. Özel kliniginde. Tabi dogumda hastanenin çocuk doktoru baktı. Birkaç gün sonra kontrol için götürdük hastaneye. İşitme testi olacagı için oraya götürdük yoksa götürmeyiz kendi doktorumuz var zaten. Neyse bana annesi 20 günlük oldugunda pekmez verebilirsin. Pekmez kan yapar demir deposu dedi. Şaşırdım kaldım. Düşünün bir çocuk doktoru bana bunu söyledi. Şimdi bu anneler hemde tecrübesiz anneler ne yapsın