Hanımlar merhaba 28+2 deyim doktor kontrolune 20 gün önce gittim seker yuklmesi için normaldi hersey doktora bir sonra ki randevuya ne zaman gelmeliyim diye sormayı unuttum sizce ne zaman gitmeliyim birde kac haftadan sonra muayeneler sıklaşıyor normal periyod 1 ay di