Mom084 Merhaba anneler Bugun dr kontrolüm vardı gebelik uygulamalarına göre bebeğin kısa çıkması önemli mi? Dr bişey demedi kötü diye 3.. 4 cm kısa ortalamaya göre Kg baktım o orantılı uygulamayla
Nslhnkr Mom084 doktorunuzu dinleyin her daim. Kötü demediyse karsılastırma yapıp üzmeyin kendinizi. Uygulamalarda zaten ortalama rakam baz alıyo takılmayın hiç