annelik16 Böyle yazınca sanki çok az kalmış gibi var mı aynı zamanda doğuracaklar neler yapıyosunuz???
Mom084 annelik16 100 kaldı bizimde nasipse. Bebek hareketi nasıl acaba benim 1 haftadır çok güzeldi.. 2 gündür yine derinlerde saklanmış gibi sadece kasıkta pıtırdıyor Allah sağ salim kucagımza aldırsın inşallah hepimizin valla
iiremgrzbyr annelik16 benim 87 gün kaldı yazıyor ilk doğumum ve o kadar çok korkuyorum ki düşünmemeye çalışıyoruö bilmiyorum nasıl olacak illa ki doğum olacak ama bilmiyorum ya 🙈😃
annelik16 Mom084 Bazı günler ardarda çok düzenli bazen de bi gün boyunca hareket etmiyo normal sanırım başlarda bende korkuyodum ama artık alıştım
annelik16 iiremgrzbyr Bende de bi deli cesareti ki sormayın sıfır korku 😂 yani bi şekilde çıkıcak şimdi hamileliğinizin tadını çıkarın 🌼
Aycanmbenim annelik16 bende bugün 99 u gördüm ay bi acayip oldum ne çabuk geçiyor günler valla 99un ayrı bir heyecanı varmış 😍