Derya_71 canm doğum sancısı 1 dk bir geliyor bu ağrılar normal son aylarda bebek kasildigi için toplandığı için yinede bı doktora git içinde kalmasın bu benim ikinci gebeliğim bendede olurlyordu son aylarda normal uzaninca geciyor sa endiselenmene gerek yok