36 haftamıız bugun şükürler olsun, ilk bebegim 33+5 de dogmuştu bu günlere gelebilrimiyim die xok korkuyordum 37 yi de görürürz inş ❤️ Şuanlık iyi gibiyiz geceleri bazen hafif kasık agrıları özellikle sol tarafta 🙄 eğilince ve 15 dk ayakta kalınca hafif agrılarmz olur🤷🏻♀️ Heşreuimiz hazır cantamız odamız kıyafetler 🙋🏻♀️