Asli2323 benimki epey ilginç. bahçedeki kediye artan yemeği vermiştik, bitanesi yanına gelenlerle paylaşmıyodu yemek kabını ortalayayım derken pati attı ve elim kanadı. Eşim bu konularda çok hassastır ne olur ne olmaz kuduz aşısı yaptıralım dedi. Acile gittik, gerçekten kuduz tedavisi hala bulunamayan çok kısa sürede öldürebilen bi hastalık. Tek çare aşı olmak. Acilde hemen tetanoz ve kuduz aşısı yapıp kalan dozlar için mesai saatlerinde enfeksiyon polikliniğine gitmemi söylediler. Zaten düzensiz olam adetim yüzünden günümün geçtiğini anlamamıştım acildekiler de sormayınca test yaptırmadık ama poliklinikte hemen test istediler. Gebeliğin oluşum aşamasında bu aşıların riskli olabileceğini söylediklerinde o kadar korktum ki test sonucunun pozitif çıkmasına hiç sevinemedim korkudan ağladım. 3 ayrı doktor bebeğin kalp atışını duyunca sağlıksız gebelik olduğunu düşmezse kürtaja alınacağımı söyledi. Tam kürtaj günü gittiğimde birden her şeyin düzeldiğini söyledi sonra. Şimdi her şey yolunda çok şükür. Mucize oğlum 20 haftasını doldurdu.