2melek 37 haftama kadar herşey normaldi normal doğum bekleniyodu kontrle gittiğimde bebeğin ters döndüğünü öğrendik 1 hafta daha bekleyelim dönmezse sezeryan dedi doktorum başına gelen oldumu hiç bebeği normale dönen normal doğum yapan??kendimi sezeryan sonrasına dayanabilecek kadar güçlü hissetmiyorum😕😕
2melek Hayır 37. Haftada 3 kilo bu zamana kadar normal olup bir anda ters döndüğü için tekrar dönme ihtimalinin az olduğunu söyledi😕