Mommmyy1234 Esrasrgzl büyük 14 olduğunda küçük ise 9 olduğunda doktorum hep haber ver bana diyo canım. Doktoruna ulaşabilirsen bilgilendir bence
mlkkk Esrasrgzl sizin normaliniz kaç bilmiyorum ama genele göre optimum seviyede kendinizi rahatsız hissetmiyorsanız size göre de optimum
Ayse2011 Esrasrgzl bende sabahtan beri düşük tansiyonumu bir türlü normale döndüremedim 10/5 tuzlu ayran zeytin faln etki etmiyor başım çatladı artık 😒
Dyg61 Ayse2011 10 / 5 hamilelikte normal kabul edılıyo benım hep tansıyonum 10/6 doktorum normal dıyor
Ayse2011 Dyg61 ama o size göredir benim bu tansiyonum çıkarmak için bişeyler yedigim halde yükselmiş hali yani dahada düşüktü belliki bende baş agrısı dayanılmaz hale gelip gözlerim kanlanıyor. Sorunda bu ya o baş agrısına dayanamıyorum 🤧
Dyg61 Ayse2011 doğrudur kişiye göre değişir tabi benım hamılelıkten önce 12 8 normaldi hamileliğimde hep 10/6 çıktı doktorlar genel olarak normal diyor ama sizin düşükse farklı tabi benımde inanılmaz baş ağrım var bu sabah yataktan kalkamadım bilemiyorum nasıl geçecek ☹️
kmslksrr Hamilelikte düşük tansiyondan korkmayın.Düşük tansiyon bebek için zararlı değil aksine iyi ama sadece sizi kötü yapar.Yüksek tansiyondan korkun.Çok kötü oluyorsanız başınız ağrısı çoksa doktorunuza başvurun.Ağrı kesici önerir .