kubraballi23 kızlar merhabalar hayırlı geceler. 15+3teyim son iki gündür müthis derecede kuyruk sokumu ağrısı cekiyorum bu durumu yasayan var mı? normal midir?
Trabzon21 kubraballi23 canım benim de 2 gündür ağrıyor ama şiddetli değil bende 15 haftalığım ama heralde çok oturmaktan ve sırt üstü yatmaktan oluyodur diye düşünüyorum
ozlemprlk16 kubraballi23 endiselenme canim bende 32+4 oldum hala ağrıyor kuyruk sokumu özellikle fazla yorulunca ve yürüyünce
Minikasya kubraballi23 Siyatik ağrı deniyor canım. Rahim büyüyüp sinirlere baskı yapıyor. Kötü haberim ise bu geçmeyecek. Artarak devam edecek. Ben kapıyı açmaya bile 10 dakkada gidiyorum bazen ağrıdan. Ağlama noktasınada geliuorum 28.haftamdayım
kubraballi23 @Trabzon21 ozlemprlk16 @Minikasya ayyy cok sagolun kızlar ya. cok endiselenmistim 🙏 son zamanlar daha sık olunca cok tesekkür ederim. cekicez mecbur ama müthis bi sızı rabbim hepimizin yar ve yardımcısı olsun..