Kızlar ben 23 yaşında 5 senelik evliyim görmediğim tedavi gitmedigim Dr kalmadı. Bir sürü ilaçlar kullandım. En sonun buda benim imtihanım deyip ümidimi kestim. 1 ay sonra kendiliğinden hamile olduğumu öğrendim ve hala şoktayım. 6+3 haftaligiz yarın kalp atışını duyacağız inşallah Allah nasip ederse. Kızlarım alsa ümidinizi kaybetmeyin ve hep dua edin . Rabbim olmayanlara da nasip etsin inşallah. ❤️❤️❤️😂