tugbakaragul Gazel7 benimde böyleydi, beta hcg yaptırdım hamileymişim. Testlere göre bence hamilesiniz. Ama henüz o kadar yeni ve küçük ki 😊 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ♥️
Dilara0 Gazel7 hamilesin canım benimde böyleydi adetime 3 gün kala yapmıştım sonra kan verdim hamileymişim. Hayırlı olsun size de bu arada silik çıkmasının sebebi çok yeni küçük olduğu için 🥰🤗