04052016mh Kızlar iyi geceler herkese, ayın 15.hamile olduğumu öğrendim 2884 değerle daha doktora gitmedim biraz büyüsün diye ilk bebeğim de öyle yapmıştım 47 değerle öğrenmiştim sonrasında hemen doktora gitmedim. İlk bebeğim de aşırı bel ağrısı çekmiştim hatta hastanelik olmuştum ilk 3-4 ay bunda da vardı öğrendiğimden beri bel ağrım üstüne birde kasık ağrısı eklenmişti hapşırınca veya durdum yere gelip gidiyordu koku hassasiyetim vardı herşey kokuyordu (kendim bile) ve dün gece eşimle kavga ettik ben çok ağladım üzüldüm kendimi kahrettim desem yeridir 😓 ve dün geceden beri belirtilerim kayboldu hiçbirşey yok acaba bebeğime birşey mi oldu korkuyorum ??
mlkkk 04052016mh bebeğine bişey olsa dahi bu belirtilerinin bi anda ortadan kaybolmasına sebep olmaz belirtiler hormonlardan kaynaklı olur her gün aynı etkiyi yaşayacak değilsin kaldı ki çok üzülmüşsün.Bi itiş kakış olmadıysa bebeğe bişey olduğunu düşünmüyorum
Tuba-27 04052016mh korkma birşey olmaz canm içini ferah tut kendimden biliyorum ilk gebeliğimde ne ağlamalar ne itiş kalkışlar yaşadım birşey olmadı zaten birşey olsa kanama olur önce
Buketkucuk 04052016mh düşük yapsaydınız anlardınız bunu ama burada kim ne söylerse söylesin fayda etmeyecektir doktora gitmeniz en iyisi
04052016mh whiplash gece vakti eşim nöbette nasıl gideyim canım yarın gideceğim şimdi içim içimi yedi akşam fark ettim bugün hiç belirti olmadığını
04052016mh mlkkk ne bileyim oğlumda istisnasız hergün ağrırdı otururken,kalkarken,yatarken vs bunda da öyleydi hiçbir zaman biran da kesildiği olmadı belirti, birde hepsi birden aynı gün mü gider ona takıldım
whiplash 04052016mh belki de üzüntünüzden belirtileri hissetmemiste olabilirsiniz kanama falan olmamış bence içinizi ferah tutun yarına kadar
04052016mh whiplash inşallah canım ama bakalım içimde güzel his yok normal de böyle olmam hep iyi hissederdim 🤷🏽♀️
04052016mh Tuba-27 bende öyle oldu ilk bebeğimde üzüldüm de ağladım da itiş kakış ama hep hissettim hatta daha fazlasıyla ama bıçak gibi kesildi bunda hani herkeste aynı olmuyor kanama olmasa da kalbi falan duruyor 😓
04052016mh Buketkucuk düşük olsa tabi anlardım ama acaba kalbi falan mı durdu diyorum içimde öyle kötü bir his var nedense 😓 ilk bebeğim de ne hissettiysem oldu o yüzden korkuyorum
NeslihanErKcl 04052016mh canım iyi düşün iyi olsun öyle ağlamakla üzülmekle bence bir şey olmaz, hormonal etkilerden dolayıdır bence de ama en kısa zamanda içinin rahatlaması için doktor kontrolüne bi git ve inşallah iyi sonuçlarını da buraya yazarsan bizi de rahatlatmış olursun
04052016mh Tuba-27 bilmiyorum ki ayın 1.kan verdim 2 çıktı yoktu yani 15.verdim 2884 çıktı daha gitmedim doktora biraz büyüsün DİE ama adetime göre 6 hafta 3 günlük