Suheda3429 Kizlar buz dolabı posetide iyi geliyo bendede cok yara olmuştu kopcak gibiydi posetle iyileşti kucuk parca kesip göğsünüze koyarsaniz emzirmeden sonra iyilesirsiniz aklinizda bulunsun lansinoh bana etki etmemişti
Sevda3444 Gulsah_1626 tek iyi gelen bana zeytın yagı oldu ağlıyordum resmen ve sonrasındada 1 hafta philips avent in göğüs kalkanı var seffaf onunla emzirdim geçti hemen
Kenzimahfi Gulsah_1626 lonsinoh krem bana da iyi gelmedi. Ben ayva çekirdeğini az bi suda biraz beklettim jel kıvamına gelince sürdüm. Muhakkak dene ve her zmaan söylerim tahin yağı çok iyi geliyor 👍
Seymacablog Gulsah_1626 garmastan krem den başka fayda görmedim hemen tedavi etti yıkamadan emziremiyorsun bilgin olsun hiç uğrasma hemen aldır eczaneden rahatla
Gulsah_1626 asiltosumm35 canım bende internetten baktım dün gece evet ucunu alıyo bebeğim kahverengi kısmını da vermeye çalışıyorum tutturamadım bugün uğraşıcam iyice
Gulsah_1626 EymenAli21 inşallah olmaz çok kötü bişeymiş keşke doğumdan önce daha bilinçli olsaymışım diyorum bende iyice araştırsaydım
EymenAli21 Kubra64 ben hiç öyle bişi duymadim çok arastiririm hicbisi sürmeden direk konuyo canım Allah yardımcın olsun 🙈😊
Betusum-3 Gulsah_1626 lansihon kremi inatla kullanın her emzirmeden sonra sürün yıkamanıza gerek yok birde zeytinyağı sürmüştüm 1 haftada geçti benim benim göğüslerde çok acıdı inanılmaz ama geçiyor dediklerimi yapın