Prl3988 benimde 1 hafta önde iri ve uzun boyu ortalamanın biraz üstünde dedi doktor. İnşallah normal doğum yaparım bazı doktorlar sezaryen olunması içinde yok kafası iri yok orası burası iri diyerek yönlendirme yapabiliyor. Şuan 32+5teyim. İlerleyen süreçlerde sezaryen olman gerekiyor falan derse başka doktora da danışırım ona göre hareket ederim. İnşallah normal doğum olur Allah yardımcımız olsun sağlıkla kucağımıza almak nasip olur inşallah 🤲🏻🧿