deletedmom23
Kızlar bugün kontrolüm vardı bebeğimin büyüklüğüne küçüklüğüne bakacaktı doktor baktıda ve 2700müş kilosu ilki iri bebek olduğu için sezeruan oldum bu ikinciyi de normal yapabilirsin dedi. Aralarında 26 ay var bir tehlikesi var mı ya da 3 4 haftaya kadar ne kadar daha kilo alır sizce. Kilo durumu benlik bir durum değil genetik BM’de büyük doğmuşum eşimde. Doğuma kaldı 5 hafta beni bir telaş sardı. Bu zamana kadar ben diyordum millete sakin ol diye şimdi stres sorası bana geldi