ebru5855 burcubrnc boyaların içeriğinde kimyasallar olduğu için zararlıymış bende araştırmıştım bu yüzden boyamadım ama organik boyalar varmış onları deneyebilirsin
Elisasmom Dibine herhangi bir işlem yapılmayacaksa yaptırabilirsin bence, sonuçta saç derine temas etmeyecek açıcı. Açık havada olursan daha iyi olur. Ben dip boyamı kuaförün bahçesinde yaptırıyorum birkisel boyayla koku almamak için.