Sayem 38 haftalık olduk bugün nefesim kesiliyor aşşağıdan vajinam açılıp kapanıyormuş gibi hissediyorum midem ağrıyor midem ekşiyor göbeğimin ortasına toplandı bebek bunlar doğum belirtisi mi?